Výzva k podání nabídky na veřejnou zakázku
KONÍČEK, o. s.
vyhlašuje
VÝZVU K PODÁNÍ NABÍDKY
NA VEŘEJNOU ZAKÁZKU MALÉHO ROZSAHU
Druh veřejné zakázky:
Veřejná zakázka malého rozsahu dle Pravidel, kterými se stanovují podmínky pro poskytování dotace na projekty 17. kola Programu rozvoje venkova ČR, opatření IV.1.2, kap. 9 Zadávání zakázek žadatelem/příjemcem dotace mimo režim zákona
č. 137/2006 Sb.
Název zakázky: Výstavba přístřešků pro uživatele + venkovní sezení, výstavba přístřešku pro zvířata, výstavba jízdárny
Zadavatel veřejné zakázky:
Název zadavatele : Koníček, o.s.
Adresa zadavatele : Adamovská 6, 373 71 Adamov
Další údaje:
IČ zadavatele : 27002527 DIČ CZ27002527
Zastoupený : Mgr. Martina Barvínková, předsedkyně organizace
Kontaktní osoby zadavatele : Mgr. Martina Barvínková,tel.:774528777
e-mail: barvinkova@konicekcb.cz
Datum 8. 4.2013
Zadávací dokumentace
1. Vymezení plnění veřejné zakázky
Předmětem soutěže je výběr nejvhodnější nabídky na shora uvedenou veřejnou
zakázku.
2. Předmět veřejné zakázky
Výstavba přístřešku pro uživatele + venkovní sezení, výstavba přístřešku pro
zvířata, výstavba jízdárny
3. Podklad pro zpracování nabídky:
Technická specifikace
Přístřešek pro uživatele, venkovní sezení pro uživatele:
- přístřešek pro uživatele bude do L
- délka 8,60, šířka 6,10m
- zastřešení,krov 8,60 x 6,10m
- na boky přístřešku OSB desky
- krytina,šindel
venkovní sezení
- zámková dlažba 6,10x3,50m
- přívod elektriky a její rozvod- 30 běžných metrů
- přívod vody a její rozvod 30 běžných metrů
Přístřešky pro zvířata 2 ks
- 4x3m
- podlaha- dřevěná konstrukce
- krov, šindel
- boky OSB desky
- ohrada kolem jednoho přístřešku dřevěná a druhého s pletivem, dřevěná 90m, pletivo 120m.
Odvodnění pracoviště
- kanalizace délka 100m, průměr roura 15cm.
Jízdárna - zastřešená, 15x20m
- odvodnění terénu
- navezení písku
- krov, dřevěná konstrukce.
- krytina, šindel
Termín návštěvy místa realizace:
3. 5. 2013, 10. 5. 2013, 17. 5. 2013 vždy od 9:30 – 13:00 Skřídla u Velešína
4. Doba a místo plnění zakázky:
Zakázka bude dokončena do 30.11.2013. Místo plnění: Skřídla u Velešína
5. Způsob zpracování nabídky:
Není-li v této Výzvě stanoveno jinak, předloží uchazeč doklady prokazující
kvalifikaci v prosté kopii.
Základní kvalifikační předpoklady
Uchazeč prokazuje splnění základních kvalifikačních předpokladů předložením originálu čestného prohlášení, z jehož obsahu musí být zřejmé, že uchazeč splňuje příslušné základní kvalifikační předpoklady. Že uchazeč nebyl pravomocně odsouzen pro trestný čin, jehož skutková podstata souvisí s předmětem podnikání, že vůči majetku uchazeče neprobíhá insolvenční řízení, v němž bylo vydáno rozhodnutí o úpadku nebo insolvenční návrh nebyl zamítnut proto, že majetek nepostačuje k úhradě nákladů insolventního řízení nebo nebyl konkurz zrušen proto, že majetek byl zcela nepostačující, nebo byla zavedena nucená správa podle zvláštních předpisů, a že uchazeč není v likvidaci. Dále, že uchazeči nebyla v posledních třech letech pravomocně uložena pokuta za umožnění výkonu nelegální práce podle zákona č. 435/2004 Sb., o zaměstnanosti, ve znění pozdějších předpisů.
Profesní kvalifikační předpoklady
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů prokáže uchazeč, který
předloží: - výpis z obchodního rejstříku (ne starší 90 dnů)či výpis z jiné
obdobné evidence, ve které je zapsán,
- doklad o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů
v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména doklad
prokazující příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
- čestné prohlášení o splnění zákl. kvalif. Předpokladů
Technické kvalifikační předpoklady
Splnění technických kvalifikačních předpokladů prokáže dodavatel předložením
následujících dokumentů: - Seznam zakázek poskytnutých dodavatelem v
posledních pěti (5)letech (ke konci lhůty pro
podání nabídek) s uvedením jejich rozsahu a doby
poskytování. Zadavatel požaduje doložit zkušenost
s nejméně 3 zakázkami o nákladech minimálně 250
tis. Kč.
6. Požadavek na zpracování nabídkové ceny:
Nabídkové ceny budou stanoveny v Kč jako cena nejvýše přípustná bez DPH a
včetně DPH a musí obsahovat veškeré náklady spojené s úplným dokončením
veřejné zakázky.
7. Platební podmínky
Úhrada smluvní ceny bude provedena na základě odsouhlasení provedených prací
a dodávek a na základě vystavené faktury. Splatnost faktury je 14 dnů od data
vystavení, když doručen objednateli musí být nejpozději do 3 dnů ode dne
vystavení. Zálohové platby nebudou poskytovány.
8. Nabídka musí dále obsahovat:
Návrh jednoduché smlouvy o dílo na realizaci stavebních prací, podepsaný
statutárním zástupcem uchazeče.
9. Požadavky na jednotné uspořádání písemné verze nabídky a dokladů k prokázání
kvalifikace
Zadavatel požaduje níže uvedené řazení listinné (tištěné) verze nabídky a
dokladů k prokázání splnění kvalifikace zájemce:
1. krycí list (příloha č. 1)
2. čestné prohlášení o splnění zákl. kvalif. předpokladů (příloha č. 2)
3. vlastní nabídka zpracovaná dle bodu č. 3
4. doklady splňující profesní a kvalifikační předpoklady
5. doklady splňující technické kvalifikační předpoklady
6. návrh SOD
10. Způsob hodnocení nabídek
Jediným hodnotícím kritériem je nejnižší nabídková cena.
11. Lhůta a místo pro podání nabídky, zadávací lhůta
Lhůta pro podání nabídky končí dne 30. 5. 2013 v 10.00 hod. V této lhůtě lze
Podat nabídky osobně nebo doporučenou poštou na adresu zadavatele. Včasnost
doručení nabídky poštou je rizikem uchazeče. Obálka bude označena
„NEOTEVÍRAT Soutěž – Výstavba přístřešku pro uživatele + venkovní sezení,
výstavba přístřešku pro zvířata, výstavba jízdárny.
12. Pokyny pro zpracování nabídky
Nabídka bude zpracována ve dvou vyhotoveních a v jazyce českém, v uzavřené
obálce označené názvem veřejné zakázky a přesnou adresou uchazeče. Nabídka
bude podepsána statutárním zástupcem uchazeče, nebo jím zmocněnou osobou.
Všechny listy nabídky vč. příloh budou řádně očíslovány vzestupnou číselnou
řadou.
Ze soutěže se vyloučí nabídky doručené po uplynutí lhůty pro podání nabídek.
13. Další předpoklady pro plnění veřejné zakázky
Zadavatel nehradí zájemcům náklady se zpracováním a podáním nabídky.
Zadavatel nevrací zájemcům podané nabídky.
Zadavatel si vyhrazuje právo redukovat předmět veřejné zakázky vymezený
zadávací dokumentací před uzavřením smluvního vztahu či v průběhu realizace
předmětu plnění a ve vazbě na tuto redukci upravit cenu díla a termín
plnění.
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny předložené nabídky, zejména
pokud nabízené ceny staveb překročí finanční možnosti zadavatele.
Zadávací řízení může být zadavatelem bez udání důvodu zrušeno.
14. Další podmínky
Zařízení staveniště a deponie materiálu budou dislokovány tak, aby výstavbou
nevznikly žádné škody na sousedních pozemcích. Po dokončení stavby budou
pozemky dotčené stavbou uvedeny do původního stavu.
Veřejné komunikace budou využívány v souladu s platnými předpisy. Pokud
vzniknou užíváním škody, odpovídá za ně zhotovitel. Totéž platí i u
ostatního majetku a nemovitostí dotčených vlastníků.
Za všechny škody, které vzniknou v důsledku provádění prací třetím, na s
stavbě nezúčastněným osobám příp. Organizacím, odpovídá zhotovitel.
Zhotovitel je povinen vést řádně stavební deník.
Účastníci soutěže musí chránit informace získané v dokumentech soutěže jako
soukromé a důvěrné. Veškeré dokumenty soutěže mohou být použity pouze pro
účely této soutěže.
Za zadavatele:
Mgr. Martina Barvínková
předsedkyně organizace
Dne: 8.4.2013
Místo: Adamov
Spolufinancováno Evropskou unií, Evropským Zemědelským orientačním a záručním fondem (eaggf)