BODY QUEST - stoly pro rekondiční cvičení

 

BODY QUEST je sestava šesti stolů, které slouží k procvičování svalů a kloubů. Každý stůl pracuje s jinou svalovou skupinou. Cvičení probíhá vleže příjemným způsobem bez jakéhokoli jiného zatížení. To je významné zejména pro seniory a osoby zdravotně postižené. Rekondiční stoly BODY QUEST jsou poháněny elektromotorem a cvičení na nich je mnohem jednoduší a navíc daleko efektivnější, než trápení těla v posilovně. Jedna cvičební lekce v délce cca 1 hodiny na BODY QUEST, nahradí 6 hodin tradiční gymnastiky, a to zejména u žen ve středním a vyšším věku. K efektivnímu cvičení, kdy kladete ve správnou chvíli působení cvičícího stolu odpor a nebo cvičíte s ním, vám poradí odborný personál. Metoda cvičení na stolech BODY QUEST pozitivně ovlivňuje pohyblivost svalů a kloubů a zároveň způsobuje velmi účinné hubnutí. Doporučuje se všem, kteří si chtějí zlepšit tělesnou kondici.

 

Pro koho je cvičení vhodné?

Doporučuje se pro kardiaky, pro nemocné s poruchami krevního oběhu, křečovými žilami, pro jednotlivce s bolestmi v zádech, pro osoby po operaci plotének, u kterých zejména posilujeme zádové a břišní svaly. Cvičení je též vhodné pro zlepšení pohyblivosti kloubů, pro ženy po porodu, astmatiky a v neposlední řadě pro osoby mající potíže s nadváhou, nebo pro ty, kteří po dlouhé pauze třeba se cvičením opět začínají.

Jaké jsou účinky cvičení?

• rehabilitační, redukční, posilovací, relaxační, mobilizační
• zpevnění a zformování těla
• 2 až 3 x zrychluje krevní oběh bez zvýšení srdeční frekvence
• protažení svalů celého těla, prodlužuje zkrácené svaly
• cvičení je výhradně bez únavy svalstva a zvýšení tvorby kyseliny mléčné
• redukce hmotnosti, úbytek centimetrů v problémových partiích
• redukce celulitidy
• zvýšení metabolické aktivity organismu
• zpevnění pánevní a břišní partie těla
• snížení svalového napětí: korekce vad způsobených úrazem či nečinností

 

Jak často cvičit?

Základem je cca hodinová procedura sestávající z 8 min. cvičení na každém ze šesti stolů. Doporučuje se deset hodin cvičení v jednom cyklu. Optimálních výsledků se dosáhne při absolvování tří hodin cvičení v týdnu.


• Cvičení 1x týdně = relaxační účinek, protažení se
• Cvičení 2x-3x týdně = účinek redukční, formující, posilující
• Cvičení pravidelné = čím intenzivnější, tím účinnější a rychleji viditelné

Závěrem několik rad

Ke cvičení potřebujete lehký oděv jako tričko, legíny, ponožky a ručník pod hlavu. Vhodným doplněním cvičení je lehká dieta, zvýšení příjmu vhodných tekutin, úprava spánkového režimu apod.

Kde nás najdete

    

 

Vyhledávání

 

 

 

Ceník

 

První hodina ZDARMA

Každý nově příchozí zájemce o cvičení má možnost vyzkoušet si celý hodinový cyklus zdarma

běžná cena - 65 Kč/hod.

cena pro zdravotně postižené

(ČID, PID, ZTP) - 30 Kč/hod.

(pozn. celkový čistý čas strávený na cvičících stolech je 6 x 8 tedy 48 minut)

Cvičení je vhodné především pro ženy, které chtějí v krátkém čase zpevnit a zeštíhlit své tělo i zlepšit svůj zdravotní stav. Při cvičení na těchto stolech se totiž nejen formuje postava, ale zpevňují a protahují svaly, odstraňuje se celulitida a zmírňuje se bolest zad a šíje. 1 cvičební hodina nahradí 6 hodin tradiční gymnastiky, zejména u žen středního a vyššího věku. Výsledek můžete poznat na ztracených centimetrech.

 

 

Cvičením získáte svalovou pevnost, pružnost, pohyblivost, vytrvalost a zvýšíte metabolickou aktivitu organismu. Tento způsob cvičení je vhodný i pro ženy po porodu, pro opětovné zpevnění celkové, ale především pánevní a břišní partie těla. Izometrický, izotonický a pasivní charakter cvičení posiluje a ozdravuje, snižuje svalové napětí – korekce vad způsobených úrazem, nebo nečinností.

Jak jednotlivé stoly pracují

 

1. stůl na formování boků a hýždí

Je určen ke zpevnění a masírování dolní části těla, zejména křížové páteře, boků, hýždí a stehen. Lehké rytmické pohyby pomáhají rozkládat tukové polštářky a napodobují jízdu na koni. Cvičí se vleže.

 

2. stůl na procvičení nohou

Cvičení na tomto stole je zaměřeno na dolní partie těla – kyčle, kolena, stehna. Zlepšuje pohyblivost kloubů a vazů, prokrvení dolních končetin a zpevnění svalstva. Tělo není přetěžováno vlastní vahou, jelikož se cvičí vleže. 8 minutové cvičení = cca 2 500 m plavání jako žába

 

3. stůl na zvedání nohou

Cvik se provádí vleže na břiše, horní část těla v poloze sfingy, dochází k protažení celé páteře. Nohy se střídavě zvedají. Zpevňuje se celé zádové svalstvo, procvičují se kyčle a tvarují se boky, stehna a hýždě. Při 8 minutovém cvičení provedete pohyb cca 700x.

 

4. stůl na posílení páteře

Procvičuje se celé tělo – hrudní koš, prsa, břicho a lýtka. Zlepšuje se celkové držení těla. Masíruje bederní páteř a tím dochází k uvolnění krční páteře. 8 minutové cvičení má stejný účinek jako 30 minut u maséra. Provede se cca 800 pohybů celého těla, cvičí se vleže.

 

5. stůl na posílení břicha – sedy-lehy

Stůl s vámi cvičí sedy-lehy, procvičují se kyčle, posilují břišní svaly, bederní páteř, stehna a lýtka Při 8 minutovém cvičení uděláte cca 80 „sedů a lehů“.

 

6. stůl relaxační

Je určen k úplnému uvolnění, k relaxaci a získání nové energie. Zlepšuje krevní oběh v končetinách a pomáhá uvolňovat přebytečnou vodu a toxické látky v těle.